dilluns, 9 de juny del 2014

Les Bombolletes a la II Fira Minicrafts (Festival Minipop a Tarragona)

Ja s'ha acabat la II Fira Minicrafts del Festival Minipop de Tarragona. Sens dubte un festival de referència per a petits i grans.

Després de tres dies intensos i de molts dies previs de preparació... ja s'ha acabat. 
Avui és dia de ressaca. I això que no hem pres cap beguda alcohòlica... Em sembla que surt tot el cansament acumulat de preparar la fira, nervis, carregar i descarregar caixes, la feina, estudiar, la casa... 
Estem molt cansades i també molt contentes. Ens ha agradat molt com la gent del Minipop ho ha organitzat tot, i donar gràcies en especial a la Mercè Pérez que és la que s'ha encarregat de la part del Minicraft que ha tingut molta paciència i molt ben fer amb tots nosaltres.

Com podeu veure van fer unes parades molt i molt boniques.

Hi ha haver tres fotògrafs que es van dedicar a fer fotos del festival. Aquí en teniu una que ens va fer el fotògraf Jaime Andrés Rojas Mickan. Oi que ens va treure guapíssimes??

Les bombolletes
Foto de Jaime Andrés Rojas Mickan



jabones
Els sabonets i les saboneres d'El Be Negre

cosmética natural
Cremes, ungüents, liniment oleocalcari, sugar scrub, sals de bany,
lip gloss, sèrum de controrn d'ulls, sabó d'afaitar...

Cupcakes de jabón
Les cupcakes de sabó van tenir molt èxit!


Volem donar les gràcies a tots els que vau parar i vau fer alguna compra i també als que vau venir a fer petar la xerradeta. Esperem que tots estigueu satisfets amb la vostra compra.

Vam tenir la gran sort de tenir al costat la Sònia, d'Òsmit Joies, que fa uns collarets, polseres, anells... xulíssims, combinant l'alumini amb la plata i l'argila polimèrica. I a l'altre cantó teníem a l'artesà Anton Solé, que jo ja li havia comprat coses precioses de fusta per als meus nens en altres fires, i que portava unes precioses espelmes en forma de pinya, ametlles, nous... i uns penjolls amb llapis de colors, un teatre d'ombres...que ens van encantar.

Aquí podeu veure quins altres artesans hi participaven.

No em vaig poder resistir de comprar regalets ja pensant en Nadal de Julieandjane, que jo crec que va ser la parada amb més èxit de la fira (o potser m'ho sembla perquè els teníem molt aprop i sempre tenien cua per seure a la tauleta i pintar).
I també ens vam distreure una estona pintant els preciosos àlbums per pintar d'Armand Il·lustració, que ja esperem amb candeletes la versió de l'àlbum de Valls, que ja té l'èxit assegurat abans de sortir d'impremta.
I em vaig enamorar de les titelles de Ninets, ninots, titelles i capgrossos. Li vaig dir a la Pilar de la Llar d'infants Picabruna si en volia una i no va dubtar a dir que sí a la ratolineta que segur que donarà molt de joc.

Ara toca descansar una miqueta...No gaire però, que per sort tenim altres fires i comandes ;).

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips