dissabte, 24 de maig del 2014

Crema hidratant corporal per a pells seques

Aquesta crema ja l'he feta unes quantes vegades i m'agrada molt com hidrata. Et deixa la pell molt suau i ben hidratada però gens greixosa. 


N'he fet unes quantes versions, la primera em va quedar perfecte de textura, però la segona vegada que la vaig fer en vaig fer més quantitat i se'm deslligava. Ho vaig preguntar a les expertes de Yerbolandia i em van dir que segurament era perquè m'havia quedat un pèl curta d'emulsionant o que havia posat massa mantega de karité en la fórmula. L'he retocat una mica i ara emulsiona bé, tot i que costa bastant d'emulsionar i queda una textura bastant fluïda, però que per ser una hidratant corporal a mi m'agrada com queda.

És una fórmula senzilleta però efectiva  Aquí la teniu:

 Fase A:

  •  8% oli d'ametlles dolces de primera premsada
  • 5% d'oli d'oliva verge extra ecològic
  • 3% d'oli d'alvocat verge
  • 3% de Mantega de karité
  • 3% d'oli de coco ecològic
  • 3% d'oli de lli verge i ecològic
  • 7% d'emulsionant protelan ens
  • 1% de co-emulsionant alcohol cetílic
Fase B:
  • 54,2% d'aigua destil·lada
  • 2% d'urea
  • 0,3% de sorbat potàssic (conservant)
  • 0,5% de la benzoat sòdic (conservant)
Fase C:
  • 5% de glicerina
  • 5% d'àloe vera
  • 4 gotes vitamina E (antioxidant)
  • 10-15 gotes d'olis essencials (normalment hi poso espígol-gerani, o espígol-gerani-camamilla)
Si proveu de fer-la ja em direu què us sembla :)





Allotjament d'imatge i vídeo per TinyPic

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips